Cuti Sekolah Yang Memboringkan



First day cuti sekolah memang seronok gila. Rasa macam dah merdeka padahal merdeka dah lama pun hehehe. 

First, second and third je yang best lepastu baru perasan yang cuti ni memang boring. Tak sabar nak beli barang sekolah dan pergi ke sekolah jumpa kawan . belajar . main dalam kelas (pecah rahsia) . mengumpat (jahat giler aku) . gelak tak ingat dunia . paling aku pelik kalau aku cakap sikit mesti kawan gelak. kalau macam ni boleh masuk raja lawak ni. 

MISS THE TIME ....

Rindu sangat nak duduk dalam kelas ngan kawan-kawan. Masa tu cikgu takde. Kelas bising sangat. Sampai ketua kelas marah-marah. k, Ain. Aku faham. Kalau aku jadi ketua kelas pun aku akan marah sampai berasap kepala aku. Habis rosak tudung aku nanti pastu kena guna tudung bawal.

Rindu sangat nak borak ngan Epah my bestfriend. Kitorang slalu cakap pasal novel, legoland (macam la pernah pegi), dan macam-macam lagi ah. Oh, pasal legoland tuh kitorang slalu buat cerita. HAHA. 

Kawan-kawan slalu pelik ngan kitorang. ENTAH APA APA PEMPUAN DORANG TUH.

KAMI BUDDYZ. KAMI TAKKAN TERPISAH.

OH, ada jugak kawan yang mintak aku buatkan blog. Wah, sukanya. Boleh la share cerita kan tapi kalau korang tak ada minat nak tulis-tulis ni memang korang akan cepat bosan dengan blog. 





p/s : Tiga bulan tuh lama ah!  

No comments: