Hope you're sincere :')



Tak sangka yang halilintar akan balik kat taufan semula.

Alhamdulillah.

Tapi... semudah itukah dia melupakan ex-gfnya?? Sometimes aku rasa takut dan sedih. 

Takut kalau gf dia datang balik dan... nak return dengan dia? Agaknya dia akan terima tak? Harap tak tapi, keputusan ada ditangan dia. Aku takut dia akan kecewakan aku tapi, dulu aku pernah kecewakan dia. So?? 

Sedih bila bukak blog dia. Sebab ada satu dua entry tu.. dia tulis pasal ex-gf dia tu. Dia sebenarnya tak suruh baca apa-apa tapi entah kenapaa hati aku ni tergerak nak baca. Last2 hati aku jugak yang sakit. Padan muka.

Lepastu tajuk lagu kat blog dia, kehilangan. Kehilangan?? kau rasa kehilangan ex-gf kau tu ke? :'(

Yes. Aku tau hubungan ni baru berusia beberapa minggu. Belum sampai sebulan pun. Aku sedar tentang itu.

Jadi aku harap dia betul-betul nak setia. Aku pun akan buat macam tu jugak. 

No curang.

Kole BoBoiBoy masih elok.

:')

Sekian.

No comments: