Pelbagai rasa.


Bismillahirahmanirahim.

Minggu ni buat aku stress sungguh. Kerja kursus, kerja rumah, semua datang menyerang. Alhamdulillah kerja kursus Geografi dah beress tinggal nak habiskan untuk PAI, Sejarah dan KHB je lagi. KHB tu aku amik KT. So, kenala pegang paku ckit. Mula-mula memang tak suka tapi sekarang okeyla. Tak pernah cedera masa buat kerja kayu. Hahaha. Hebat ke?? -___-

Okey ni masa kat sekolah tadi. Cikgu cerita pasal apa yang dia nampak kat sekolah tu. Maksud aku, dia nampak 'something' tuh. Tak taulah, masa cikgu cerita tuh aku langsung tak rasa apa. Takut. Tak langsung. Entahla. Okey, cerita dia macam nie. Haritu cikgu aku pergi keluar ngan kawan-kawan dia. Masa nak balik tu, dia tidur kat dalam kereta. Then, masa dia bangun tido, dia nampak 'kain putih' terbang atas pokok. Okey, rasa rasa seram pulak nak menaip. Jadi, berhenti setakat nie jela cerita ni. heheh ;p
Sebenarnya ada banyak lagi tapi seram pulak nak cerita :p


No comments: