Mimpi sedih.



Kenapa skarang aku jadi malas nak menaip entry haa? Hahahaha. Tengokla, mukadimah pun dah tak best. 
Baiklah, aku dah habis ujian selama seminggu. Hmm, tengokla resultnya nanti. Baik ke tak T__T

Oke, entry ni mungkin pendek je. Ye ye, memang pendek. 

 

Nak tau, malam tadi aku mimpi something. Sedih dan kecewa sangat. Korang tau, sejarah aku bukannya bagus sangat. Kadang-kadang markahnya nyawa-nyawa ikan je. Pernah dapat 48. Paling tinggi pun 79. Itupun aku main tembak je bila ada soalan yang aku tak faham. So, malam tadi nak tahu apa mimpi buruk aku? AKU FAILED SEJARAH!! Aku tau, mimpi tu cuma mainan tidur tapi...

Itu baru sejarah. Belum lagi Geo, KHB, MATH!! T_____T

Harap-harap mimpi tu semuanya TAK BETUL!!

4 comments:

Iha Zaliza said...

Orang tua2 pernah cakap, jangan pendam sorang2 mimpi buruk tu kalau taknak jadi kenyataan.. tapi jangan percaya sgt ye, akak rasa takde pape kot.. :)

Farah Farhana said...

InsyaAllah, kak. Harap tak jadi kenyataan T__T

W. Mastura said...

alah, sejarah senang nak dapat A . akak dah pun laluinya , jangan lupa baca sejarah selalu & banyakkan buat latihan ok :)

Farah Farhana said...

Okay, kak. InsyaAllah :")