Entry malam buta.



Assalamualaikum w.b.t.

Aku ni pelik kan. Kalau bab online ke, main game ke, baca novel ke, memang mata ni sanggup celik sampai lewat malam. Sampai pagi buta pun. TAPI kalau bab belajar, setengah jam je kot. Tengoklah betapa malasnya aku. Jadi? Takkan nak teruskan penyakit malas ni? Macam mana dengan PMR nanti? Macam mana dengan masa depan? Impian? Fikir...

Lagipun cikgu pernah cakap...

Ini PMR yang last. Kenapa kamu tidak buat yang last itu dengan bersungguh-sungguh? Ini yang pertama dan terakhir untuk kamu. Takde kamu nak ambik PMR dua tiga kali.

----

Kalau korang pembaca setia (ngehngeh ^^) blog aku mesti korang akan fikir 'ish, rajinselalu jugak budak ni tukar template.' Ya. Aku memang selalu tukar template. Tiap-tiap minggu tukar. So, kali ni aku nak kekalkan template ni. Biru.


Banyak tak, banyak tak? -,-

Okey, haritu aku ngan kawan-kawan aku tengok cerita hantu ramai-ramai. Nama dia, Apartment 1303. Seriously, aku tak berani tengok sorang-sorang. Haha. Seram? Sikit. Atau, takde seram mana pun. Cerita tu pasal orang yang duduk kat bilik 1303 tuh mesti akan terjun dari balkoni dan jatuh dari tingkat 13 sampai masuk kolam atau jatuh terlenyek kat tanah. Dorang yang mati tuh semua perempuan. Dorang sebenarnya bukan terjun. Tapi, ada hantu yang tolak. Tu yang dorang jatuh. K, dah. Takyah cerita banyak-banyak. Kau tengok jam pukul berapa sekarang. 


Dah, g tido. Shhh~



2 comments:

Nadia Johari said...

salam knln..nice blog..

megumiChan❤ said...

Hehehe. Biasa je. Thanks ^_^