✿ S E T I A H U J U N G N Y A W A ✿


Aku tak bisa menindakkan rasa cinta 
Meski ku tak bisa melupakan salahmu
Resah hatiku

Maafkan diriku...
Melukakanmu... 
Cinta jangan engkau pergi jauh dari diriku lagi 

Sesungguhnya cinta kita setia ke hujung nyawa... 

Bila tersedar 
Betapa tulus cintamu 
Biar apapun yang menghalangnya 
Takkan pernah bisa
Dari diriku menjaga cintamu
Tuhan tolonglah aku
Satukan aku dan dirinya selamanya... 

 Maafkan diriku...
Melukakanmu...
Cinta jangan engkau pergi jauh dari diriku lagi...

Sesungguhnya cinta kita setia ke hujung nyawa... *InsyaAllah*

Cintaku tetap di sini
Takkan pernah jauh darimu... 





4 comments:

NurulMirotic[NSHS] said...

Salam singgah ^^ Hehe . . Peminat drama Setia Hujung Nyawa eh ? Hihi . Nurul tak pernah layan pun cerita tu . . Kawan cerita macam best je . . Tapi tak kesempatan nak tengok sampai laa ni . . :P

Farah Farhana said...

Cte tuh best sgt! :D

Winnie Mastura said...

akak selalu tengok cerita tu sbb kawan rajin download kat asrama . huhu Insyallah semoga setia hingga ke hujung nyawa :)

Farah Farhana said...

InsyaAllah... cte tuh best kan. Hope Ersalina ngn Zain dpt berbaik cpt2! haha.