Ermm... title?

Selamat malam...




Oke, harini aku nak cerita sikit. Cerita tak penting pon. Not interesting too. 









Hmm.. harini boooooring sangat. Tak best giler. Hurmm. Malam nie orang tu tak dapat mesej aku. Hurmm... ermm. Ha, harini ingat nak download Disney Rapunzel tapi........ (HISH TAMIE NI KACAU BETOL! <-- kwn aku kacau guna chat fb) 






DAHLAH GUNA 'OI' JEE??!



(Iklan jap)






Tapi, dah banyak link yang aku cuba. Still tak dapat. HUMMPH. 






Hampa.









Kecewa.









Terkilan.








Derita. EH EH





Oke. Nak cerita pasal someone nih. (Okey, kau cerita pasal aku, aku cerita pasal kau jugak. Barulah adil!)








Sejak dia hadir dalam hidup aku, hidup aku telah banyak berubah. Kalau dulu aku tak tau apa itu cinta. Cinta binti or bin apa, tapi sekarang dia telah memperkenalkan aku kepada cinta. 









Annie sayang Teemo.








Sebab......








Teemo telah memberi kebahagiaan kepada Annie.









Teemo sudi ajar Annie main game, math, tumbuk orang.







Teemo sudi dengar cerita Annie yang entah hape2.









Teemo sudi nak layan perangai gila2 Annie. Orang tertentu saja yang sanggup nak layan penyakit gila aku nie.








Teemo tak pernah marah Annie macam Annie marah Teemo. Inilah salah satu perkara yang membuatkan Annie suka sangat kat Teemo.










Teemo nak setia ngan Annie.









K, itu je yang boleh aku bagitau. Yang selebihnya.... 









RAHSIA!








Nah. Nie ada gamba Annie ngan Teemo. HAHA ^___^











      
     
   











TATA! [Teemo Annie Teemo Annie] <-- baru perasan.









p/s : PAFA blom abis lagi, ubat belom abis jugak. UWAAAA!! Ubat still banyak nie. Siapa nak tolong habiskan? Ha, aku dengan berbesar hati bagi kat kau! MUAHAHAH >:)

No comments: