Hari Sukan 2012



Ya Allah... minggu depan nak sukan!! Binggung gila aku! Esok nak berlatih. Lepastu takder baju kuning so kena beli lagiiii... tahun ni aku rumah WIRA!! Harap-harap ko janganlah dapat nombor last lagi. Nanti ada sorang budak *** tu menyindir kita.. ayat dia tu bukannya ayat biasa.. tapi, ayat pedas yang bisa membuatkan telinga menjadi HOT! IHETYUU

HAHAH. Terlebih sudhaaa.. eleh, macamlah aku yang nak bersukan,kan kan.. aku tak sukan pun. Tengok-tengok je bolehlaa.. aku ade masalah sikit. Ada something yang menghalang aku daripada bersukan. Yippiii! Heppynyaa!! Tapi kan. Tak syok jugak.. dahlah tahun lepas tak sukan sebab THE MUM "demam", tahun ni pun tak boleh! Kesian takk?? =(

InsyaAllah kalau takde masalah, aku datanglah hari sukan nanti. Tunjuk muka aje jadilah, kan? Kalau tak boleh nak bersukan, tolong cikgu.. dapat jugak pahala.. keluar jugak peluh.. ye takk??

KEPADA :


Ain, Nurul, Fira, Ina, Dayang, Khatamie, Asyraf dan semua budak 2B yang sama rumah sukan dengan aku, (WIRA) ... buat yang terbaik untuk rumah sukan kita!!! Jangan biar budak2 rumah lain yang mentang-mentang dapat nombor 1,2,3 pandang rendah kat kita. KUATKAN SEMANGAT!!! Tahun lepas kita rumah Persona, tahun ni rumah Wira... takpe.. takpe.. apa yang penting???



KERJASAMA!!! SEMANGAT !!!

Nah... untuk rumah wira !!


2 comments:

Unknown said...

hahaha !!! knak juak aku ... tp btw ... thankzz arr

megumiChan❤ said...

HAHA.. khas utk rumah wira.. mudahan wira menang tahun tok.. mun wira menang, maok ku ngecat dirikku warna kuning.. HAHA