kering.



oWtEiYlAWrH aRyT0wrXSS aREmEwqzzz wahahhh!!! gila aku mun camtok! ingat da xda gik da wabak penyakit bahasa alien ya eh duhal ada baru. nang sik pande pupus. warghhh,, best ey typing2 camtok. hehe. maklumlah tek lamak sik naip.. mena sik? mena sik? i mean naip kat blog. skali naip bahasa srwak tros tok. hahhaha.. duli pa aku. seh, minggu depan sekolah sudeek. kasut dah basuh da. start cuti da basuh. tauk malas aku mun dah dekat nk skolah tok. ehhhhhh, jangan nak malas-malas. bak kata org tua, mun malas, gne nak idup bah?? mena juak ohh hehehe. sigh. baruk apat surat pengesahan pelajar. pakey g spetal. haih,, mahwa ku nak g speta eh. dah okey da rasa aku tok. g baru minggu kelak. sik best eh. sikmok ah fisio gik. sik rindu pun. ohohoo

ishhh2!! menchikk ku ngan sorang miak laki tok ehh. rasa mok tigak, numbok,namparrr jak eyy. jangan la sebab kau kawan aku lak menjauhkan diri. tsktsk T_T sakit aty ku ngga muka kau eh. eh, dah dah. sikboh nak nganok orang. emo indh eyh. ish2.

k bye.

No comments: