Hari terakhir


Assalamualaikum w.b.t


Hari ni, 16 Disember 2012 dan esok, 17 Disember 19982012

Itu bermakna, hari esok adalah hari pertama aku genap berusia 14 tahun! kahkahkah. 


* * * * * *

  • Apa yang kamu ingin lakukan apabila menonton oggy and the cockroaches?
 Saya mahu lipas tiga ekor itu mati kerana saya benci tiga ekor itu. Mereka selalu mengganggu ketenteraman oggy.

  • Apa yang kamu inginkan setelah menonton tangled?
 Saya mahu menjadi seorang puteri. Saya mahu muka saya cantik macam rapunzel tetapi tidak mahu rambut yang panjangpanjangpanjang seperti dia.

  • Apa perkara pertama yang kamu lakukan setelah bermain angry birds?
 Saya menggigit ranting kayu kerana saya geram apabila sasaran saya tidak mengena atau asyik kena ulang level yang sama.

  • Apa tindakan kamu jika ada seorang lelaki mengganggu kamu di sekolah?
 Saya akan marah dia " Woi, apa kacau kacau nihh?! ". Atau saya akan tarik tie dia sampai dia tercekik dan muntah hijau, kuning, merah (NIPS).
Oh, tak... saya akan mengadu kepada guru disiplin. itu lebih afdal.


haha.. takde kena mengena langsung benda ni. kbye.

No comments: