Hanya kau...

Jika aku jatuh cinta... aku ingin cintaku diberikan kpd orang yang benar-benar mahu memilikinya...


Jika aku jatuh cinta... aku ingin dia setia kepadaku... tidak menganggap cintaku sbg cinta yg sementara...


Jika aku jatuh cinta.... aku berharap dia dapat menerima setiap kekuranganku... dan tidak membandingkan diriku dengan mana mana wanita yg jauh lebih sempurna dpdku....


Jika aku jatuh cinta.... aku berharap dia menghargai cinta yg telah aku berikan kpdnya...


Jika aku jatuh cinta.... aku berharap dia tidak akan mempermainkan cintaku... walaupun dahulu aku pernah mengecewakannya...


Duhai kekasih....


Izinkan aku menyayangimu dgn setulus hati....


Semoga kau tidak sia siakan cinta ini...


Sekian.
#ampunkan aku jika entry ini terlebih jiwang.
Sekali lagi.
Sekian.

2 comments:

Amirul Aizat said...

Wahai Kekasih,,
Jika benar kau ingin menintaiku setulus hati, Ak rela mencintaimu dgn sepenuh hati.
Jika Kau takut kalau aku x setia, Ak akan buktikan pada kau yg aku benar'2 ingin mencintaimu.
kau pernah keewakan aku, tapi x bermakna aku bole keccewakan kau jugak.
past is past!!
Let's Open a new book together.
Let you and me write the new story in the book
^_^
<3 FF

megumiChan❤ said...

@Amirul Aizat Yes, past is past. New book, new life, new story.. huhu
<3 AA