Nak cuti dah..




Waaa.. bestnya. Cuti kali ni awal sikit. Hehehehe. Cuti ni tak boleh online hari-hari. Okey. Aku faham. Taun depan nak PMR. InsyaAllah kalau panjang umur. Yelah. Kan banyak khabar angin yang cakap tahun 2012 nie... ha, malaslah nak cakap.

Yesss.. Basikal dah abis repair. Tunggu nak main je. Tapi harini sepupu aku dah main dulu. Takde nak tunggu tuan punya basikal dulu eh. Suka hati je. Buat muka tak bersalah. Malulah sikit. DAHLAH MASA BASIKAL AKU ROSAK KORANG TAK NAK MINTAK MAAF KAT AKU. KALAU DAH MALU SANGAT NAK CAKAP "MINTAK MAAF AKAK" CAKAPLA SORRY KE. NI TAK. MUKA SELAMBA JE. ISSSHHHH!!! NI YANG BUAT AKU RASA MACAM NAK GORENG JE KORANG NI. Tapi takpe. Aku benarkan korang main untuk harini je. lain kali, jangan harap korang nak sentuh basikal aku. jangan lupa eh. Korang yang rosakkan basikal aku! yelah, korang kan dah ada basikal baru. terus lupa kat basikal aku yang telah korang jahanamkan. dan jangan lupa... sebab basikal aku korang dah pandai main. macam-macam dah jadi kat basikal aku. jatuh longkang la, langgar pagar la,. sampai menangis basikal aku tu hah. Korang tak percaya.. malam-malam basikal aku pandai cakap. Dia mengadu kat aku. Aaa, dia cakap camni. "cel*ka budak-budak tu. Suka ati nenek moyang dia je nak buat aku macam ni. Eyyy..!" Korang tak percaya korang tunggu la malam nanti. ha, disebabkan korang jugakla aku ni gila bercakap ngn basikal. Ish2.. EH, AKU BELUM ABIS LAGI NI. HAAA, LEPAS BASIKAL AKU DAH REPAIR KORANG MAIN KASAR LAGI YEEE.. KALI NI, KALAU AKU DAPAT TAU BASIKAL AKU TU ROSAK LAGI, SIAPLA KORANG!!!!!!!!! AKU KUTIP 10 RINGGIT SORANG. AKU DAH LAMA PENDAM SEMUA NI. HARINI MELETUP SEMUA. HAAAA.... 


Okelah. Penat aku membebel tak tentu fasal ni. 

Eh, eh! Aku dah dapat idea! Aku nak namakan basikal aku, Hannah! My Hannah. Kesayanganku. Hehehe. So, kepada budak-budak yang pernah menjahanamkan basikal aku tuh.. jangan suka-suka pakai basikal aku tanpa kebenaran. kali ni aku simpan basikal aku dalam poket baju. kalau korang nak pakai, hadapi aku dulu. Aku dulu tak pernah pun buat basikal aku macam tu. Then, datang je korang, habis semua! EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




No comments: